BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Wednesday 26 October 2011

~Cinta Muka Buku 2~

That's my LOVE STORY begin. . .


But, it's quite different with other's CINTA MUKA BUKU. . .

Sebab? ? ?

Kami sebenarnya berada kat SATU tempat 
yg SAMA. . .

Where? ? ?

IPG KDRI. . .

He's actually my friend's friend's friend. . .

Kawan kpada kawan kepada kawan aku. . .

Complicated huh? ? ?

Hahaha. . .

That's the fate. . . .

Well. .

Mule jatuh tertiarap  cinta. . .

Hum. . . Bile ek? ? ?

No komen la bile. . .

Just for now, 
aku rase bahagia. . .

The way u concern bout me. . .

And. . 

Always makes me feel happy. . .

And. . .

I think that's all for now. . .

Kadang2 kite xdpat 
nak luahkn ng kata2 
pe yg kite rase. . .

Well. . .

Lain orang, lain caranya. . .

Caraku juga berbeza. . .

Papepun, 

JUST BE YOURSELF. . . .

Last but not least. . .




0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...