BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Monday, 26 March 2012

~Exhausted~

Salam n hye. . .

Ya ALLAH,
minggu ni bukan setakat letih,
tapi letih-letih-letih-letih sangat2. . .

Then,
gara2 aku jatuh mase main,
abes badan aku lebam2. . .
haihhhh. . .

Tambah pulak hari nie aku jatuh lagiii. . .
waaaaaaaa. . . .

sumpah sakit!!!

Tak tipu. . .

Pastu,
tambah sakit bila dapat tau ape yg
kuharap2kan,
kini tak kan mungkin kembali pdaku lagi. . .

Tapi,
xsalah kan law aku berharap. . .
ouh3. .  . 
malas2. . .

Next,
lately aku kerap tidut lewat-lewat malam. . .

Sindrom apekah ini? ? ?

huuuuuuu. . .

Biarlah,
as long as aku. . . .

haaaa. . .

melalut dahhh. . .
ouh2,
nesok n luse xde klas pon!!!
hooreyyy. . .

thanks ALLAH. . 
At least ley rhat2kan badan yg sakit2 ni. . .

kla. . .

Nite2. . 

WASSALAM. . . .

Monday, 12 March 2012

~Jarum oh jarum~

Salam n hye. . . .

bru je pulang dari klinik. . .

Sakit ape? ?

Sakit yg aku cite tadi tu lah. . .

Doktor ckap,
pinggang aku bengkak. . .

takkan la sakit lame berulang kembali kot? ? ?

hope sgt2 jgn penah kmbali. . .

i wanna be a normal person. . .
xnak depends ng ubat2. . .

tadi pun aku da kene cucuk kat bontot aku. .. 
sakit jugak lah. . .
ni masih tinggal kesan jarum tu. . .
haihhh. . . .
rase mcam budak2 plak kene cucuk at bontot nie. . .

Sorry abah sbb menyusahkan abah. . .

Sorry sbb da buat semua org risau ng sakitku ini. . .

Allah datangkan sesuatu kesenangan atau kesusahan
tidak lain dan tidak bukan 
untuk mmberi kesedaran kpd kite. . .

Just say
ALHAMDULILLAH! ! ! ! 

wassalam. . . .

~Cobaan buat diriku~

ASSALAMUALAIKUM! ! ! 

ALHAMDULILLAH,
ALLAH masih memberi aku peluang
tuk bernafas di muka bumi ini. . . .

Semakin kite coba tuk lari dari sesuatu,
sebenarnya,
kite semakin dekat. . .

Allah menduga aku sekali lagi
dengan kesakitan . . .
InsyaALLAH,
semoga ini menjadi kafarah dosa buat diriku. . . .

Dengan xsemena-mena,
bhagian pinggang aku seakan-akan
terseliuh. . .
Aku tak dpat brgerak ng aktif. . .
Mmbataskan sgala aktiviti. . .

Dari sudut positif,
ngan keadaan aku gini,
ALLAH nak suruh aku menghargai mase sihatku,
and,
bile aku sakit,
tak perlu buat keje2 yg berat2. . . .

See? ? ? ?

ALLAH SAYANG AKU. . .

Sebab tu DIA bagi dugaan kat aku. . . .

Cobaan yg paling berat ialah
apabila berkait ngan HATI. . .
QULUB. . .
Sangat susah tuk menjaga hati,
namun tak mustahil. . .

Rasa cinta yg hadir dan ia bisa
menggugat iman di hati. . .
ALLAH,
jauhkanlah aku dari cinta 
yg hanya mampu melalaikan aku dari
mengingatiMu. . .

Benar,
tak sempurna iman seorang muslim 
selagi dia tidak mencintai saudaranya,
namun kita jgn putarbelitkan maksud hadis tersebut. . .
Cinta sesama muslim atau saudara seagama,
bukan cinta yg menjerumuskan ke arah kemaksiatan, ok? ? ?

Aku hanya manusia yg kadangkala terleka. . .

Hanya ingin mengingatkan diri dan juga sahabat2 yg amat aku sayang . . . 

Tuesday, 6 March 2012

~Hati sebak tak siapa tau~

Salam. . . .

Sengaja curi mase hupdate blog. . .

Hari nie aku rase
sentap gile. . .

Mmg ak nakal, jahat,
korunk boley nak panggil ak pe je. . .
But, please. . .
I'm begging u,
don't ever try to talk bout my family or parents. . .
Aku sedey gile. . .
Aku agak susah nak amik hati ng 
pe yg org nak kate,
tp when it's bout 
MY PARENTS,
aku mmg xley WAT BODO JE!!

Kebodohan aku,
kesilapan aku,
kegilaan aku,
aku adalah aku. . .

Parents aku da ajar aku perfect dah!!
Salah aku yg jadi mcam nie!!
Bukan salah diorang!!!

Da la arwah ma ak da xde. . .
Ko ingat mentang2 la aku ni kasar,
aku takde hati la, gitu? ? ?
Siyes aku terasa!!!

masih terngiang2 kate2 ko tu kat aku!!
aku mmg xnak ingat,
tapi 
bile hati aku dah koyak,
mmg ak igt smpai bile2 lah!!
maaf!
aku bukan nk brdendam,
tp tu lah aku!
sekali lagi,
JANGAN KO NAK SALAHKAN MAK AYAH AKU! ! ! ! ! ! ! ! !! 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...