BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Tuesday, 6 March 2012

~Hati sebak tak siapa tau~

Salam. . . .

Sengaja curi mase hupdate blog. . .

Hari nie aku rase
sentap gile. . .

Mmg ak nakal, jahat,
korunk boley nak panggil ak pe je. . .
But, please. . .
I'm begging u,
don't ever try to talk bout my family or parents. . .
Aku sedey gile. . .
Aku agak susah nak amik hati ng 
pe yg org nak kate,
tp when it's bout 
MY PARENTS,
aku mmg xley WAT BODO JE!!

Kebodohan aku,
kesilapan aku,
kegilaan aku,
aku adalah aku. . .

Parents aku da ajar aku perfect dah!!
Salah aku yg jadi mcam nie!!
Bukan salah diorang!!!

Da la arwah ma ak da xde. . .
Ko ingat mentang2 la aku ni kasar,
aku takde hati la, gitu? ? ?
Siyes aku terasa!!!

masih terngiang2 kate2 ko tu kat aku!!
aku mmg xnak ingat,
tapi 
bile hati aku dah koyak,
mmg ak igt smpai bile2 lah!!
maaf!
aku bukan nk brdendam,
tp tu lah aku!
sekali lagi,
JANGAN KO NAK SALAHKAN MAK AYAH AKU! ! ! ! ! ! ! ! !! 

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...