BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday 5 February 2012

~Ingat aku bila perlu~

Salam n hye. . .

Da agak lame xupdate blog. . .

Tak de mood nak menaip atas alasan2 tertentu. . . .

Uhm. . .

Tajuk entry tu da cukup
tuk gambarkan perasaan aku
ketika ini. . .

Hampa dan kecewa. . .

Sebab? ?

Ingat aku hanya bila kau perlu. . .

Aku nie mmg mcam 
mainan kau je kan? ? ?

Bile kau rase sedih, kecewa,
kau datang la cari aku. . .

Then,
bile kau hepy,
kau buang je aku dalam tong sampah! ! !
Perangai mcam siot la kau! !

Terguris doe hati aku nie. . .

Well,
tahniah la sebab kau da jadik
orang yg berjaya skunk nie. . .
Jadik orang penting da. . .
Of course ar kau tak nak ingat
SAMPAH macam aku nie, kan? ?

Aku sangat tak faham perangai kau. . .

Sangat bermanis muka bile nak something dari aku,
then bile kau da dapat
pe yg kau nak,
kau blah mcam tu jer. . .

Fine! ! !

Law kau nak macam ni,
fine! ! 

Aku da tak nak dengar pape da dari kau! !
Selama ni aku bertahan sebab
aku fikirkan parents kau la. . .
Aku hormat diorang sangat2,
sebab tu aku wat derk je
ngan perangai kau nie. . .

Tapi,
makin lame,
makin menyampah plak ngan sume nie. . .

Aku paling tak suka 
orang amik kesempatan kat aku. . .

Nyesal tetibe ingat balik perangai kau nie,
rosakkan mood aku je!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...