BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday, 18 November 2012

~Me And My Style~

ASSALAMUALAIKUM. .. . . .

Hye2. . .

uhm,
hari ni xpenat sgt bekerja. . .
org xramai kat kedai so,
relax la sikit. . .

uhm . .
bout da title. . .

me and my style. . .
okla. . .

let me tell something bout me. . .

aku ni cepat rimas and bosan,
and 
paling sgt tak suka
bile ade org kongkong hidup aku. . .
ak tau mungkin hanya nak
concern bout me,
but 
pleaseeeee

do give me some space, could u? ? ?

sorry to say,
u make me feel urghhhh. . .
serabut and rimas. . .


see? ?

kang kalau aku marah kang,
ckap aku ni garanglah ape lahh. . .

please,
aku xtau nk ckap mcm mne 
cume tu lahhh. . .

aku xabes2 nak
berperang ng perasaan aku sendiri,
xde sape tau n fham pun. . .

it's not easy 
to comfort other's feeling,ok?
since perasaan kita berbeza, so
lagilaaaa susah. . .


well said. . .
kdang2 nmpak aku wat dunno je,
tapi
seyes it's hurting me too la. . .

last but not least,




wat mase skrg,
komitmen aku hanya satu,
tamatkan pengajian. . .

and,
one more thing. . .
kalau org tanya aku,
hati aku milik siapa,
hati aku milik DIA. . . .

Aku buat mase skrg xnak
bgi hati aku kat sesape. . .

maaf. . .

buat masa skrg,
aku xrasa nak ade pape ng sesape. . .

cukuplah DIA pelengkap hidup aku. . .

if u wanna go,
it's ok. . .
i dun want to ask u to stay. . .


that's all. . .

assalamualaikum. . .

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...