BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Friday, 20 September 2013

~Kahwin?~

ASSALAMUALAIKUM. . . .


ALHAMDULILLAH,

masih diberi kesempatan utk brnafas
di muka bumi Allah. . .

kahwin?

sape?

bile?

di mane?

haaaaaaa. . .

surprise lettewww. . .

actually,
hari ni aku amik feel nak kawen.. . .
#eh #eh #eh

hahahaha. . . '

takdelah. . . 

sebenarny,
hari ni aku dan rakan2
mghadiri kursus kawen at ipg ktorang ni haaa. . .

setelah pikiaq dalam2,
baik aku selesaikan terus perihal utk
amik kursus kawen ni. . . 
al maklumlah,
kite takkan tau if kita masih punya waktu 
utk brbuat demikian pada msa akan datang ataupun tidak. . .
so,
sbb tu la aku amik awal2 kursus ni.    . . .
tak rugi pun. . . 

lagi syiokkk sbb dapat pergi dgn member2 sekepala. . .
so,
xde la kesorangan. . .
 nak pergi dgn encik abang pun,
uhm . . .
encik abang xde. . .
takpe,
in shaa allah,

jodoh kat tangan Allah sume,
jgn risau. .. .
utk jangka masa ni,
aku nak baiki diri secukupnya. . .


ni ayat yg boleh buat kita faham dan yakin dgn janji Allah. . . 


jadi,
ape yg boleh kita buat?
doa. . .
then. . .

mulut manusia banyak dustanya, tipunya. . .
apatah lagi apabila brjanji. . .
suka benar mungkirnya. . .

wassalam. . .


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...