BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Monday, 23 December 2013

~Buat yg tersayang~

assalamualaikum. . ..


alhamdulillah . .. .

"Walaupun kau tiada lagi di sisi untuk melihat kejayaan ku hari ini dan nanti, 
namun, aku mengerti, kau tetap hidup di dalam hati aku yg paling dalam... 
Alhamdulillah.. kejayaan hari ini, dan bakal kejayaan ku esok hari nanti, 
tiada utk yg lain, hanya utkmu,ma,abah... 
Alhamdulillah utk rezeki sem ni... doakanku dari jauh, ya ma? "

23/12/2013 . . .

satu lagi tarikh yg ckup utk buat aku senyum. . .

walaupun tak dpat anugerah pngarah ke ape,
aku tak kesah. . .

sbab,
apee yg aku usaha,
setakat tu je aku mampu. .. .

aku tak nak harap lebih2. . .

ckup2 lah. . .

harapan yg menggunung,tapi
kalau xdapat capai,
sakit je yg aku dapat nanti. . .

jadi,
aku redha, bersyukur apa adanya. . .

tak naik,
tak turun. . .
masih maintain. . .

so,
kene kuat usaha la sikit next sem,
supaya up sikit lagi result tu. . .

usaha, doa. . .

yg lain2,
serah je kat allah . . .
mintak dgn allah. . .


allah. . .
alhamdulillah atas rezeki ini. . .

wassalam. . .

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...