BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Wednesday, 15 January 2014

~Cinta dan Benci~

Bagaimana cara membuatmu bahagia
Nyaris ku menyerah jalani semua
T’lah berbagai kata ku ungkap percuma
Agar kau percaya cintaku berharga
Tak kuat ku menahanmu
Mempertahankan cintaku
Namun kau begitu saja
Tak pernah merindu

Chorus
Sungguh aku tak bisa
Sampai kapan pun tak bisa membenci dirimu
Sesungguhnya aku tak mampu
Sulit untuk ku bisa
Sangat sulit ku tak bisa
Memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa

Apa kau mengerti ku sedih sendiri
Tanpa ada kamu ku merasa sepi
T’lah lama ku menantimu
Diam sendiri menunggu
Setengah hati mencinta
Ku sakit karenamu

Ulang Chorus
Sulit untuk ku bisa
Sangat sulit ku tak bisa
Memisahkan segala cinta dan benci

Sungguh aku tak bisa
Membenci dirimu
Sesungguhnya aku tak mampu
Sungguh aku tak bisa
Sampai kapan pun tak bisa
Memisahkan segala cinta dan benci
Cinta dan benci
Yang ku rasa


lagu ni... mcam kena dgn jiwa aku skrg. . .
ego sgt ke aku?
mungkin aku tak pandai luah dgn kata2,
mungkin dgn hanya copy&paste lagu2 ni,
tu salah satu cara aku
utk luahkan rasa, perasaan aku. .. .

mlm ni aku dapat tau sesuatu yg meruntun hati aku. . .
sakit,pedih,kecewa, gembira,suka, bimbang,
semua bercampur aduk . .
terdiam seketika kerna aku
tak mampu utk berkata2. . .
aku sedang berfikir. . .
apa yg bakal aku lakukan?
lepaskan?
mengalah?
fight for my love?
or what??
buntu. . .
gelisah. . .
itu yg aku rasakan. . .
setelah sekian lama xmemikirkan,
ternyata, 
tiba jua masa
utk aku fikirkan balik apa yg aku rasa. . .

masa,
utk seketika,
biarlah aku berfikir semasak2nya. . .

i will fight once i'm ready. . .

ego tu,
dah lama aku buang jauh2. . .
aku betul2 nak baiki yg mana buruk,
aku buang. . .
aku dah belajar dari kesilapan...

masih. . .
aku harapkan petunjuk dari Yang Esa. . .

andai ini jalan yg Kau takdirkan buat aku, buat dia,
maka,
aku harus berjuang. . .
bukan tunggu bulan jatuh ke riba. . .

i will fight if it's meant to be. . .

 i will fight. . 
for u,
for me,
for us,
for love. .. 


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...