BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday, 2 March 2014

~ku terima~

ASSALAMUALAIKUM. . .. 

Alhamdulillah,
masih dapat hidup di dunia 
pinjaman Illahi ini utk seketika. . . .

hari ni,
majlis watikah pelantikan jpp 
bgi sesi 2014/2015. . .
 tu maknanya,
kami terima amanah utk dipikul dan
disandang di bahu kami. . .
berat. . .
sungguh berat,namun
dgn kepercayaan &sokongan yg diberikan,
in shaa allah,
kami mampu menggalasnya dan
buat sehabis baik. . .

alhamdulillah,
boleh aku katakan adalah,
bila masuk sbagai ahli jpp ni,
even belom kenal betul2,
tapi 
ukhwah yg terbina within 1 month after prk yg lalu,
sangat2 lah awesome. . .

boleh juga aku katakan yg 
kami sebagai satu keluarga yg baru. . .
keluarga means,
bila susah ke senang ke,
sakit ke, bahagia ke,
kami sama2 rasa. . .

cubit paha kanan,
paha kiri terasa. . .

in shaa allah,

aku bahagia dgn adanya mereka sebagai 
keluarga baru aku di sini. . .
tambah2 lagi,
kami ni satu kepala. . .
even masa tegang pun,
kami masih mampu tuk gelak ketawa,
bergurau senda sesama kami. . .
tu caranya kami menerima satu sama lain. . .

diharapnya,
kami dapat menerima baik,buruk nya perangai masing2,
sbb nya,
manusiaaa. . .
tiada yg sempurna. . .

ada kawan2 yg memahami ni,
hidup ni jadi sangat indah. . 
dgn ukhwah yg rapat,
kita xperlukan duit berjuta pun utk bahagia,
cukuplah dgn hadirnya teman2 yg 
dapat terima diri kita apa adanya. . .
dgn adanya teman2 yg dpt gembirakan kita masa kita down,
masa kita sedih,
mereka ada utk pinjamkn bahu
utk kita bersandar. . 
benda ni yg paling susah nak cari,
susah nak diganti bila hilang. . .
tak percaya?
aku dah rasa smua ni. . .
tak semua dapat terima buruk kita. . .
ada yg nak tengok baik kita je. . 
yg buruk kita ni,
die lgsung xleh nak terima. . .
kau bahagia ke dpat kwan mcm tu,
of course la tak,kan?

alhamdulillah atas nikmat teman2 yg baik
yg sudi ada di keliling aku masa
up and down aku. . .
aku hargai. . .

mungkin aku jarang nak luah yg aku sayang teman2 aku,
tapi
if u know me,
then u'll know how i shows my love
towards u. . .
luah not thru words,
but i tend to use actions....
that's me. . .
susah nak ubah. . .



akhirulkalam,
pada semua yg kenal,berkawan dgn aku,
thanks aku ucapkan sbb hadir dlm hidup aku. . .
maaf andai kata aku ni
xpernah nak sempurna di mata korang. . .
andai ada salah silap aku,
maafkanlah aku. . .


wassalam. . . .

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...