BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Friday, 1 April 2011

~ Mine~

Ok... Now, it is the right time to use our mother tongue language... BAHASA MELAYU!! Why? Sbb.. Law speaking ni, x feel sgt la beb... Ak speaking tu pun sbb  nk improve ak pnyer vocab je plus xnak la lpas abs ASASI TESL ni, ak da lupuskn sume vocab2 ak yg agk byk dproleh spnjg stdy kt sne... Jgn kate ak perasan lak,okeh? huhuhu... Ok... Hri ni bgn awl2 pagi sbb da trbiasa bgn awl utk ke bgkel mmndu... Ow, ye ke? Uhm,... Agak la... Lpas tu... My daddy trus ajk pgi umh nnek ak... Nk p psar BEREK 12... Wah... Da lme xmnjejakkan kaki kt stu... Pe lg, ak trus pecut ke blik air n mndi... Wah3... Lps tu, p amik nnek kt umh dy, trus ke psar... Jln2 kt psr.... Mcm xpnah jmpe psar je ak ni...  4 ur info, ak xpnah jln2 ngan nnek ak.. Y? Sbb, ak da trbiasa dk umh n slalu ngan fmly ak jer.... Pgi mne2, ngan fmly... Sudah di ajr oleh arwah mak ak sjak dri kcik... So, sbb tu la... Ak SANGAT2 SAYANG & PENTINGKAN FAMILY ak... I CAN’T LIVE WITHOUT THEM... MEREKA ADALAH NYAWAku...
Hum... Tp... Lpas arwah mak ak prgi mninggalkn ak, ak tbe2 berubah n bcomin' an INDEPENDENT girl.... Sumpah... Law dlu, tiap kli ak nk pgi mne2, slalu kne ad org tmankn ak... Bkn tkut ke pe, cme enth la... Skunk ni, ak lbih slesa brsendirian..... Law dlu, ak slalu je brkepit ngan arwah mak ak... Nk pg mne2 pun, mak la yg tmankn.. So, ble dy da xde, ak pun jd la bangang mcm ni... Xpeduli sal org.. Ak n hdup ak jer...  Law bley, ak xnk blik umh lg dh...  Sbb, ble ak blik je, fkiran ak, hati ak, jiwa ak, n sluruh diri ak ni jd la xbtol.. Y?? Sbb, ak  miz mak ak ssgt.... xd sape yg fhm ak slain dri mak ak!! Sumpah!! Ak hmpir jd gila ble mak ak mghembuskn nafas yg trakhir di sisi ak.... Jtuh luluh jntg ak... Tuhan je yg tau..... Tp, MATI ITU PASTI.... Aku tau, Allah hnya akn mnguji hambanya skadar dgn kmampuan kite... Allah MAHA MENGETAHUI... Aku REDHA dgn segala ketentuanNya.... 

NYAWAKU... KENANGAN BERSAMA ARWAH IBU.. SAYANG MA SANGAT2.. RINDU MA SANGAT2.... <3 <3 <3

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...