BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Tuesday, 7 June 2011

~Stress siot!!!~

Ak tak faham la ape masalah ko sbnarny, pompuan!!!!

Beribu PM kat fb aku bagi kt ko, tp
asal ko wat derk je???

Padahal, ko ngah online jer mase ak sent msj tu!!!!

Hey!!!

I juz want my thing back!!!!!!!!
That's all!!!!!!

My PENDRIVE!!!!!!!!!!


Ko hilangkan 2 BIJIK pendrive ak n ko jnji nak ganti balik. . 

Ok,fine. . .

Tunggu la ak ng sabarnya. . . . .

Tapi, mne pergi janji ko tu, hah??


Sabar ak ad had lah, pompuan!!

Tolong la. . .

Maybe bagi ko barang tu xpenting,
tapi bagi ak??

Penting amat la, siot!!!!!

Dah la ak da nak msuk IPG da mggu dpan. . .

Tu pun ak da cakap kt ko, kan???

Aku da xtau da nak ckap pe kt pompuan nie. . .

Sume kwan kite da kacik hati ng perangaii ko yg entah pape nie. . .

Yelah. . .

Ko cantik,  vogue, sume yg pndang brkenan. . 

SO WHAT???

Kitorang xkesah la!!

Ko buang kitorg nie cam SAMPAH jer!




WHAT THE????

Geram giler ak ngan org spesis ni!

Boley blah r wey!!!

Aku xhadap r ng sume tu!!



0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...