BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Tuesday, 21 August 2012

~Datang bertandang~

ASSALAMUALAIKUM. . .

Wihuuu. . .

Raye ke 3 sudah. .. 

bru ade peluang utk update blog. . .

ahhaa. . .

hari ni raye aku special sgt2. . .

sebab??

uhm. . .

keluarga si dia datang utk beraya di rumah
aku hari ni . . .

kali ni si dia dan keluarga hanya sekadar bertandang,
namun,
lain kali aku, dia dan kamu
tidak siapa tahu apa yg bakal brlaku. . .
hehehe. . .

abah, n mak n abg aku nmpaknya 
senang menerima kehadiran dirinya dan keluarga. . .
ALHAMDULILLAH. . .
Inilah yg aku inginkan. . .

bukan gatal,
gedik, gelenya, 
aku sekadar ingin keluarga aku merestui
ape2 aje yg aku lakukan. . .
salah satunya ialah agar
keluarga aku kenal
dgn insan yg aku cintai. . 
Mohd Syaqil Bin Hanafi. . .


abah tibe2 dh bertukar. . .
i mean,
die sudah bley terime kenyataan 
utk perlahan2 menerime kehadiran seorang insan 
dlm hidup anak perempuannya ini. . .

Abah,
niat iqah bukan utk main2. .
iqah nak fokus study, then,
kalau xde aral,
i wanna marry this guy. . .

tapi,
aku msih kelu utk meluahkan rasa yg terpendam . .
namun,
insyaALLAH,
kalau tiada aral yg melintang,
akn aku bicarakan hal ini dgn abah.  . .

thanks jugak buat mak yg memahami. . .
dgn adenya dia di sisi abah skunk,
abah mcm dh bley terima kenyataan dan hakikat
yg aku sudah brgelar seorang dewasa. . .

awak,
saya harap awak serius spertimana saya 
serius mmperkatakan hal ini di sini. . .

aku sangat tenang menerima kedatangan keluarganya. . .
insyaALLAH,
juga merangkap bakal keluargaku jua nanti. . .

harapnya,
ALLAH merestui perhubungan ini dan
mempermudahkan jalan utk menuju ke
perhubungan yg diredhai. . .
ameen. . .


hum,
tadi abah memuji si dia. . .
pendiam rupenye ye?
haha,
abah2. . 
die tu malu depan abah je,
xnmpak ke tadi die buat nakal?
siap nak bawak i balik kemaman lagi. . .
hey,you!
belom tibe masanya,ok?

ya ALLAH,
aku tersangat bahagia. . .
bukan harta, paras rupa yg aku pandang dan inginkan. . .
cukuplah kau hadirkan insan ini
yg bisa buat aku tersenyum, bahagia di sisinya. . .

ya,
aku sangat bahagia di samping dirinya. . .

sudah setahun perhubungan ini,
jadi,
fokus kami untuk menuju ke gerbang perkahwinan. . .
insyaALLAH,
DIA permudahkan niat suci kite tu,ye?

hum,
time2 raye ni,
rmai yg bertandang n aku pun bertandang jua ke rumah org. . .

selalu ditanya-tanya,
bila bakal melangsungkan perkahwinan. . 
bab tu mcm dah sebati dlm jiwa. . .
insyaALLAH pakcik, makcik,
kalau boley,
saya nak sangat cepat2 kawen supaya
hidup saya jauh diredhai oleh SANG PENCIPTA. . .

Namun,
masanya blom tiba. . .
kite tunggu abang ngah saye kawen dulu,k?
then,
barula saya. . 
eh??
tak2. . 
i mean,
bile dah dekat2 nak abes nnti,
saya kawen la. . .
saya nak abeskan tanggungjawab saya dulu
papehal pun. .. 

okla . . 

dah cukup tersengih sorang2 dah aku ni,
so,
udah2 la ye??

ni gara2 melihat pasangan kawen beraya bersama tadi. . .
hehehehe

gotta go now. . .

tiada kata yg dapat ku ucapkan,
namun,
ketahuilah sayanag,
kehadiranmu cukup bermakna buat diriku. . .



I LOVE YOU SO MUCH!!!!!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...