BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday 6 January 2013

~Dunno how to react~

ASSALAMUALAIKUM. . . .

ahhaa.. . .

baru ade mood nak hupdate Mr Bloggy ni.. . .

uhm . . .

hari ni?
mcm biasa la. . .

first day kuliah la katekan. . .

but,
before that,
we as TESLIANS had a gathering
with lectures 
juz as one big family. . .
ahhaaa. . . .


uhm,
honestly,
aku rasa sangat tak selesa. . .

why?

bcause i dunno how to react
when i met with certain people. . .
ohhooooooooo. . . .

rasa menggelabah,
rase nak sembunyikan muka bawah meja,
rase nak lari jauh2 di sudut dunia. . .

and yes!
that's me. . .

sebenarnya,
bende ni xde pe pun,
juz bila aku rasa xprepare lagi
nak jumpe sesape,
inilah reaksinya..  . .

super spontan. . .

but,
whatever it is,
i have to face it 
no matter what it is. . .



and,
i believe one thing about me. . .

mungkin,
bila ada salah aku towards certain people,
aku mmg xtau mcm mne nak 
react, communicate, interact
with those people . . .

so,
maafkanlah atas semua kekuranganku,
kelemahanku dan kebodohanku. . .

aku mesti study betol2. . .

aim aku:
aku xnak repeat, gagal. . .

sungguh. . .
aku xnak ape yg aku buat mase skrg,
buatkan aku menyesal di kemudian hari. . .

in shaa allah,
aku akan ingat semua pesan lecturers. . .

study sungguh2,
jgn main2,
jgn sia2kan peluang yg org bagi kat kita,. . .

ALLAH,
aku mohon,
permudahkanlah perjalananku di sini. . .

jauhkanlah aku dari segala
hal yg hanya melalaikan aku. . .



akhirulkalam,

SEPI bukan bererti HILANG,

DIAM bukan bererti LUPA,

JAUH bukan bererti PUTUS,
kerana

di antara kita ada 1 ikatan yang
tidak mudah dilupakan, 
iaitu;

PERSAHABATAN. . .

wassalam. . .




0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...