BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Saturday, 25 May 2013

~Jangan jangan jangan~

ASSALAMUALAIKUM. . . .

Holaaaaaaaaaaaaaaa. . . .

lame xhupdate blog aihhh. . . .

maaf la. .. .

buzy ambo lo ni. . . .

baru lepah final exam. . .
baru bulih bernafas. . .
hehe. . .

sebelom2 ni,
busy ngan kawen. . .

eh. . .
bukan aku yg kawen. . .
abg aku. . .

lau aku lambat ag. . .
xhau la bile. . .

mungkin dlam 5/6 tahun ag kot.  . .

kerje2 dulu,
bia stabil ekonomi,
then, 
baru kawen. . .

tapi,
kalau ALLAH takdirkan aku
utk kawen awal lagi, tu 
aku redha je la..  . .
dah ketentuan ALLAH. . .
heee. . . .


uhm,
now pun masih ag busy. . .
busy menghadiri majlis2 kenduri org. . .
have to go actually. . .

uhm. . .

then,
aku ngah risaukan final exam senarnyaa. . .

hope lulus la sume. . .
jgnla kene repeat. . .
jangan jangan jangan. . . .

takut sangat. . .
kene doa bnyak2. . .
moga ALLAH permudahkan segalanya utk 
aku dan rakan2. . .

dan. . .

jangan jangan jangan kau sakiti aku lagi. . .

aku dah cukup terluka dgn semua ni. . 

kalau dah xnak kawan ngan aku,
ckap terus terang. . .
xyah sakiti aku. . . .

dan. . . .

jangan bila dekat, kau cari aku. . .
then,
bila jauh, kau buang aku mcam tu sekali. . .

kau sedar tak yg kau
sedang sakiti aku??

kalau terpaksa dgn janji2
yg dah kau tabur tu,
kau xyah risau. . .

aku akan lupakan semua. . .

janji tlg jgn sakiti aku berulang kali .. . . .

jgn toreh hati aku berulang kali. . .

jangan jangan jangan . . .

cukuplah derita aku sampai gini. . . .




wassalam. . . .

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...