BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Wednesday, 5 June 2013

~Baru ku sedar dan mengerti~

ASSALAMUALAIKUM . . .

ahhaaaaaa. . . .

long time no cee. . .

tengok title sikit. . .

baru ku sedar dan mengerti. . .

sedar ape?
mengerti ape?

now,
baru aku sedar nilai aku kat mata, hati kamu, kamu dan kamu. . .

so,
baru aku mengerti aku ni takde pape buat kamu,kamu dan kamu. . .


sedih?
kecewa?
hancur?

ok. . .

pada mulamya,
aku agak terasa hati bila
aku sedar dan mengerti bhawa aku ni
seakan tak penting pun
dlam hdup kamu,kamu dan kamu. . .

aku kalah tatkala airmata membasahi pipi. . .

namun,
sampai bila aku harus meratapi?
sampai mati?
tidak. . .
cukup sampai di sini. . .

bila hati aku dah sedikit reda dari
semua rasa yg bercampur,
aku gagahkan tangan dan kaki
utk terus bangkit berdiri. . . .

jika org dah tak suka,
jgn dipaksa. . .
jgn dikejar. . . .
jgn meratapi. . .
jgn berharap lagi. . .


jika persahabatan kita memerlukan harta,
maka aku undur diri. . .

jika persahabatan kita memerlukan rupa,
maka aku undur diri. . .

kerna aku,
tiada harta utk diberi. . .

kerna aku,
tiada rupa utk kau pandang. . .

kerna
aku hanyalah aku. . . .

sudah aku katakan dari awal,
jgn pernah menabur janji setinggi gunung
kerna yg jatuh ditimpa gunung itu 
bukan kamu,
tapi aku. . .

bukan kamu yg rasa sakitnya,
tapi aku. . .


apa salahku?

kamu,kamu dan kamu pergi
tanpa bagitau apa salahku. . .

inikah nilai persahabatan kita?

baru ku sedar dan mengerti. . .

aku hanya satu persinggahan dan perhentian
dlm perhubungan kita. . .

jika kamu mahu turun di persinggahan yg seterusnya,
kamu hanya berlalu pergi. . .
dan 
mungkin suatu saat bila kamu ingin datang kembali,
kamu hanya datang kembali. .  .

hanya itukah nilai silatulrahim kita?

aku banyak khilafnya,
jika benar aku telah lakukan kesilapan,
tolong bagitau aku
agar aku sedar dan boleh membetulkan kesilapan aku .. . .

tapi,
takpelah. . .

now,
baru ku sedar dan mengerti bahawa aku
tak diperlukan lagi di sini. . .

mungkin tiba masanya utk aku
terus berlalu pergi. . .

pergi bersama kenangan dan memori. . .






lastly utk kamu,kamu dan kamu. . .



jika ada kesalahan aku pada kamu,kamu dan kamu
yg aku sengaja ataupun tak sengaja,
maafkanlah aku. . .

mungkin nanti aku tak sempat nak jumpe
ngan kamu,kamu dan kamu
utk mintak maaf. . .

halalkan jugak segala yg kamu,kamu dan kamu
berikan pada aku. . .
jika nak tuntut ape2,
tlg msej,call aku. . .
in shaa allah,
aku akan beri semua pada kamu,kamu dan kamu. . .

cukup setakat ni dulu. . .

wassalam. . . ;(


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...