BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Tuesday, 5 August 2014

~Steady~

ASSALAMUALAIKUM. . .

Allah. . .
lama sudah xmenaip entry. . .
sibuk sangat sem ni, 
smpaikan xsmpat nak jenguk encik blog. . .

hari ni alhamdulillah,
setelah sihat dari sakit yg panjang,
rase nak menaip sesuatu. . .

banyak sangat bende yg terjadi datang utk menguji. . .
namun,
alhamdulillah,
di setiap ujian, Allah kuatkn semangat diri. . .

almaklumlah,
im officially 22 years old. .. .
xpelah kesayangans xingat bday aku pun. . .
terase hati jgk tp, xpelah, dh diorang lupe,
nak buat mcmmana. . .
dah besar dah pun,so
xpenting sgt pun psal bday ni. . .
mase kecik2 dlu,
selalu je sambut sbb arwah ma slalu beli kek. . 
tp,
sejak arwah takde,
xde lgi la kek bagai.  ..
mungkin lebih baik begitu. . .
agar aku bisa berdiri sendiri tanpa mgharapkan sesiapa. . .

so,
happy belated birthday dear self. . .
may Allah bless me always. . .

pejam celik pejam celik,
tinggal 2 tahun je lagi tempoh pengajian aku kt sni,. .
xlama lgi dah nak abes. . .

bile dah keje,
pandai2 lah aku bawak diri nanti. . .

aku dah malas nak bergantung harap kat sape2. . .

biarlah Allah bagi kemudahan kepada setiap apa yg aku lakukan. . .
amin. . .
in shaa allah. . .


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...