BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Saturday, 14 July 2012

~Hati Berdetik~

ASSALAMUALAIKUM. . . .

Baru pulang dari kuliah. . .

ALHAMDULILLAH. . .

dpat pengalaman baru hari ni dari classmate aku. . .

first,
shana ajar cara2 utk berdebate. . 
wahh. . .
aku selalu terpegun bile tgk org debate nih berbicara. . .

Al-maklumlah,
diorang diberi kelebihan oleh ALLAH,
utk berfikir secara pantas utk berdebate. . .

gunakanlah kelebihan yg ALLAH bagi tu ke arah
jalan yg betul, ye?

Next. . .

tadi after main basketball,
pegi ke kafe utk mghilangkan rasa dahaga
dgn budak2 kelas. . . .

Then,
duduk borak2 and terdetik hati utk bertanya
sorang member aku nih al-kisah dirinya. . .

then,
bile die start bercerita,
aku melihat linangan airmata beliau. . .

sedih, bersalut duka hati kami. . .

mungkin kisah kami hampir sama,
yg bezanya cuma storyline nya saja. . .

yg sadisnya,
kenapa di saat kamu memerlukan,
kamu berusaha utk mendapatkan n mghubungi kami?

then,
setelah beberapa detik,
kenapa menghilangkan diri dan
terus melupakan janji?
kenapa?

bile tgk member menitiskan airmata,
terasa syahdu sgt bile
diri dibuang bagai patung yg sudah tidak berfungsi lagi. . .

begitukah nilai kasih sayangmu terhadapku?
cuma sekadar persinggahan saja??

haihh...  terlebih emosi lah pulak daa. . .

cerita org lain tapi aku pulak yg lebih emosi ...

okla...

back to the topic,
 aku paling emo bile berkait rapat soal hati. . .

well,
sape yg suke dipermainkan, kan?

hah,
betollah tu. . . .

kla. . .


melalut sakan dah. . .

have to say gudbye dulu utk mse skrg sbb da azan,  . . .

ok,
wassalam. . ..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...