BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Wednesday, 18 July 2012

~Kejap sangat je~

ASSALAMUALAIKUM . . .

Uhm,
betol sangat lah tu. . .

kejap sangat je
ALLAH tarik sesuatu nikmat tu,tau?

petang tadi,
aku ALHAMDULILLAH,
sihat wal-afiat. . .
siap pegi ke bandar lagi. . .

then,
balik dari bandar,
terus ke rumah mak cik tukang urut . . .

alkisahnya,
sbb nak urut kaki yg telah sekian lama terseliuh. . .

then,
balik maktab. . .

sesampainya kat bilik,
mula loya2. . .

eh,
tipulah kalau tibe2. . .
sejak tonsils aku membengkak ni,
aku asyik muntah je. . .
perit utk ku telan. . .

then,
badan mule memanas. . .

lately,
kepala mmg kerap gile berpusing-pusing. . .

even hari tu mase kat umah pun,
aku hampir2 pengsan dlm bilik air. . .
syukur aku tak jatuh n tergelincir. . .

kalaulah jatuh n tergelincir,
masak la aku jawabnya. . ..

see??

kan cepat sangat ALLAH nak tarik sesuatu yg DIA 
kasi pinjam kat kita. . .
so,
selalulah bersyukur dgn nikmat yg diberi. . .

aku sangat berharap ALLAH 
masih memanjangkan umurku. . 

biarlah aku sempat utk bertemu Ramadhan. . .
nak date dng Ramadhan, . .
nak bercinta dgn Ramadhan. . .

ALLAHURABBI!!!

Moga aku sentiasa beristiqomah 
dlm melakukan amar makruf. . .. 

ya ALLAH,
bukakanlah hati aku utk berubah ke arah kebaikan. . .
utk aku menuju jalanMU,ya ALLAH!!
Permudahkanlah aku utk menerima hidayahMU. . .

Aku tidak layak ke SyurgaMU,
namun,
tak pula aku sanggup ke nerakaMU,Ya ALLAH!!

Sama-samalah kita berdoa
agar sentiasa di bawah RAHMATNYA!!
Ameen ya rabbal alamin. . ..  .

wassalam. . . .

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...