BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Friday, 15 March 2013

~Ketenangan yang pasti akan kunjung tiba~

ASSALAMUALAIKUM. . . .

ALLAH. . .

syukur ke hadrat Illahi,
masih dipanjangkan umur utk 
berpijak nyata di dunia ni. . . .



ku berharap benar 
ketenangan yg pasti akan kunjung tiba
dlm hidup aku tak lama je lagi . . .

huru hara sangat kehidupan ng esaimen
sejak dua menjak ni. . .

sungguh. . .

rasa mengah. . .

tak mampu tuk bangkit tatkala mata lelap. . .

in shaa allah,

lepas minggu ni,
bakal kurang sikit kekalutan hidup di ipg ni . .

tapi,
minggu ni minggu yg sangat padat. . .

kene berlakon lagi utk bmk. . .
dah la kat dewan al farabi rabu neh. . .
mau nyee malu aku. . .

humm.. . .

lagiii. . .

esei2 yg panjang menanti aku untuk ditaip dan dikarang. . .

esei philo dan jugak esei bmk. . .

campur2 dua kkp tu,
ade la dlam dekat 30 muka surat semua nak dikarang. . .

nampak tak??

sbb tu aku takde masa sangat nak main2. . .

dah berapa minggu terperap kat ipg. . .
haha. . 
keluar hnya untuk mncari sesuap nasi. . .

tapi,
minggu ni aku balik. . .
haha. . .
again aku cakap bnde ni. . .


ouhh. . .


sangat stress hidup sorang pelajar. . .

namun,
aku harus gagah. . .

bangkit tqah bangkit. . . .

nanti kene gune isu stress ni utk
jadi gangster yg berjaya. . .
haha. . .

gangster yg berjaya dlm lakonan nanti. . .
hanya dlam lakonan,ok?
aku kene mainkan watak tu utk lakonan tu. . 
pheuuu. . .

selalu dapat watak yg jahat2. . .

tapi,
aku tertanya2 jgak. . .

aku ni mmg real jahat ke huh?
sampai selalu dpat watak jahat je?

kalau benar,
aku sangat lah takut dan sedih. . .

yela,
mungkin hanya tu tanggapan org kat diri aku ni,kan?

tapi,
takpelah. . .

tak penting. . .

yang penting,
apa yg ALLAH nampak aku nanti
masa aku menghadap DIA. . . .

Apa yg org nmpak,
tu semua boleh tolak tepi. . . .

Harapnya,

masa aku bertemu DIA nanti,
aku dilihat, ditimbang sbgai org yg baik2. . .

andai aku ada tersalah ambik, tersalah kata ke ape2 ke,
maafkanlah aku. . .

wassalam. . .


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...