BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Thursday, 4 April 2013

~Last~

assalamualaikum . . 

uhm. . .

last. . .

it's for my s.b.e and also for
certain thing yg dah xde kesan if
aku cuba pertahankan. . . .

last day s.b.e buat aku menitiskan airmata. . .

sbb anak2 sklg sangat sukar untuk aku lepaskan. . .
even sekejap je ak masuk,
diorang mampu ingat aku. . .
allahu allah. . .

cikgu2 sklg juga sangat baik. . .

aku anggap mereka sbahagian dari keluarga aku. . .

tadi masa mengira detik kepergianku,
aku pergi bersalaman dgn semua guru di bilik guru. . .

ramai cikgu yg suruh ak datang lagi. . .
peluk,cium aku. . .
ade yg xnak lepaskan tangan aku pergi. . .
allah. . 
situasi ni buat airmata aku menitis.. . .

suara aku berubah dek tahan airmata keluar dgn laju. . .

besar harapan mereka pada aku. . . 
in shaa allah,
moga allah permudahkan segalanya. . . .

hanya allah yg dapat membalas jasa baik mereka. . .

anak2 sklg,
belajar rajin2. . .
jadi anak yg soleh,solehah. . .
berbakti pada ibubapa,guru, agama,negara. . .

ni pesanan utk aku sendiri jugak. . .

and last sekali. . .

the last thing in my life. . .

dunno wanna start with it or not. . .

give me time. . .

i dont think i can accept u in a short time. . .

can we be friend first?

kalau rasa selesa,
then we'll proceed to the next level. . .

tu pun kalau. . .
xtau sebesar mana kalau tu. . .
uhm. . 

aku malas nak pikir pe lagi dah. . .

bile gathering malam hari tu,
ade tersebut pasal bnde ni. . .
aku terus bangkang and cakap dah la kaitkn. . .
aku dah penat. . .

nak ke tengok aku dgn airmata je?

dah la. . .

harapan yg takde penghujungnya. . .

mungkin bila aku terbuka hati nanti dan
ade yg masuk meminang pada masanya and aku
dah bersedia nak terima,
in shaa allah
aku akan terima apa jua yg abah, cikda, abg putuskan untuk aku. . .

lepas ni aku hanya nak menurut je. . .

aku dah xnak cari. . .

cukuplah,kan?

lagipun,
hdup ni penuh ng teka-teki. . .

ade yg boleh kite agak,
dan
ade yg kita xkan dapat agak, selesaikan. . .


sabar duhai hati... tenanglah... 
damailah kamu duhai hati. . .


wassalam. . . 





0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...