BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Thursday, 28 June 2012

~ Kawan, mengertilah!!! ~


ASSALAMUALAIKUM . . .

I'm homeeeee. . .

ok,

meh nak habaq mai 
ape cerita di sebalik
title ituu. . .

Kawan. . .

macam2 jenis ada kawan ni,kan?

ade kawan baik,
ade kawan rapat tapi tak baik,
ade kawan biase,
ade kawan tapi dlm hati kita cinta diaa. . .

hah!!

tu diaaa. . .

mcm2 kan??

ALHAMDULILLAH,
sepanjang hidup aku,
aku dipertemukan dgn pelbagai jenis tu. . .

tapi,
yg paling sedihnya,

bila kita buat baik,
org balas shi* kat kitaa. . .

hah,
perit doe. . .

tapi,
tulah . .
kita terimaa ajaaa. . .

ada hikmah di sebalik pertemuan ini. . .

nih nak habaq story sikit. . .

well,
aku paling tak sukaa bila
kawan yg suke sgt ckap berbelit-belit mcm ular sawa nih. . .
byk tipu dari yg benar. . .

hang nak tipu eden buat apa?
ingat eden ni bengap sgt kaa??

hang ingat eden tak tau?

tlglah. . .

eden ado hati. .. 
tak payah la tipu eden. . .
#menchik

kalau sekali dua takpaaa,
ni dah byak kali daa. . .

plus,
hang cari eden jugak time hang susah!!
yg tu pling eden tak bley tahan!!

hang takkan penah carik aku time hang
sonang, or
ade kawan lain di samping hang. . .

terbaik la hang!!

takpaa. . .

ALLAH tu Maha ADIL. . .
yg tu hampa kena ingat batoi2 naa??

and2,
lagi satu,

what goes around,
comes around!!

pe yg ko buat kat aku ni,
nnti akan trjadik kat diri kau,tau?
aku bukan doakan tapi,
tulah realiti kehidupan,kawan!

harap kau sedar cepat sebelom
kau kehilangan segalanya!!

but,still. . .
aku akan cuba tuk memaafkan,
tapi,
sangat sukar utk aku melupakan,kawan. . .

Friendship... is not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything.




0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...