BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Wednesday, 13 June 2012

~Maaf,belom masanya...~

ASSALAMUALAIKUM. . . .


hari ini agak penat. . .

ade hal yg nak disettlekan,
so
pagi2 lagi udah bangun bersiap. . .

ALHAMDULILLAH,
dengan izinNYA,
semua selesai. . .

and,

balik hampir kol 2 tadi. . .

rehat kejap,
then pegi beli bahan memasak kat pasaraya.. . .

ouh. .. 

about the title. . .
MAAF, BELOM MASANYA?

Ok,
mai nak habaq. . .

tadi,
mase berbreakfast ng abg sulong and abah. . .

tetibe abg sulong ckap kat abah n aku. . .
ade sorang makcik ni. .
makcik ni jiran sekampung aku. . .

die tanye abg sulong ak psal ak. . .
hah?
tanye ape?
ok . .
die tanye samaada aku dah berpunye ke blom . .
uhm . .

abg sulong aku ni gile2 orgnye,
so
jawapan die pon,
mmg gitu lah ye. . .
die ckap lah ygg
"haii, xtau lah mak cik. . 
ade lah tu kot. . eh2, entah la. . budak2 skrg nih,
faham2 lah. . kite xtahu lah tu. . . huhuhu "

uhm. . .
aku tengok je kat abg aku. . .
doh bakpo die tanye mung gitu?

uhm. . .
abg ak jwab 
"die nok bagi engineer ko mung... huhu"

eh2??
ape ke hal??

abah aku sengih2 je. . .
then,
terus ckap pasal anak kpd sepupu die yg
berkenan kat aku tuh. .
ishh. . .
blushing eden. . .

abang aku terkejut
then soal siasat psal tu pulak ng abah. . .

eh2,
hello!!

nak bergosip lah pulakkk. . .

 xnak lah ok!!
  
belom masanya lagi. . .

i'm just 20. . .
plus,
aku nak realisasikan dulu
impian arwah mak aku. . .
aku takkan lupe janji aku kat arwah. . .

die nak tengok anak perempuan die ni
bergelar 
TEACHER ATIQAH. . .
amin. . .
 insyaALLAH.. . 
dengan izin DIA,
DIA pasti permudahkan. . .

aku yakin ALLAH akan kurniakan
jodoh yg terbaik untuk aku
seandainya aku menjadi yg terbaik. . .

so,
berusahalah untuk menjadi yg terbaik,tqah. . .

soal jodoh tu,
serah je la kat family. . .
malas nak pikir. .

ok abah, abg2ku sayang??

that's all la kot. . .

malas nak menaip. .

wassalam. . .

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...