BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday, 23 December 2012

~Put the blame on me~

ASSALAMUALAIKUM. . . .

hari ni,
sama je mcm hari2 yg berlalu,
bezanya cuma 
hari ni,
aku terluka sangat2. . .

secara zahirnya,
anggota badan aku alhamdulillah sihat. . .

tapi,
bila dilihat secara mendalam,
aku sungguh tak sihat. . .

kepala aku sangat2 sakit,

ya ALLAH,
Hanya DIA yang Maha Mengetahui. . .

namun masih kekal senyuman di bibir. . .

berkaitan tajuk entry tu,
put the blame on me. . .

ye,
mmg itulah yg akan aku cakapkan. . .

aku tau,
sebab hadirnya aku dlam hidup seseorang tu,
hanya akan menambahkan lagi masalah orang tu. . .

hadirnya diriku hanya menambah luka dlm hidup seseorang. . .

dari mula lagi aku dah cakap,
bile aku rapat dgn orang,
maka dengan itu,
bermulalah segala kesedihan, kesakitan org tu. . .

aku dah cakap. . .

tapi, xpe. . .

juz put the blame on me. . .

pada insan yg berkaitan,
maafkanlah aku. . .
akulah penyebab semua ni terjadi pada diri kamu. .
kalau aku xkenal kamu,
aku yakin bende bodoh ni xkan pernah terjadi pun. . .

xpe,
dun worry. . .
lepas ni,
aku akan berusaha untuk pergi. . . 


aku mmg habis pikir dah. ..

aku tak pernah pun bercinta dgn sape2 sebelom ni
selain dari kamu sorang. . .
apatah lagi berjanji utk berkahwin atau ape je. . .
xpernah pun aku menabur janji dgn org sebegitu rupa
melainkan dgn kamu sorg. . .
hanya dgn kamu aku pernah berkata begitu. . .

tapi,
tu semua dah berlalu. . .
sekarang,
aku undur diri. . .


tp, syukurlah. . .
cinta pada insan tu kian pergi. . . .
namun,
ALLAH dh datangkan CINTA DIA untuk aku . .
jadi,
aku selamanya milik DIA.  . .


CINTA dari manusia cuma menyakitkan aku. . .

tp, CINTA ALLAH,
selamanya menenangkan aku . . .

satu je yg aku mintak . .
tlg jgn anggap aku ni mcam bola, patung. . .
yg boleh ditendang dan diberi kat sesape je. . .
tolong faham satu hal ni,
aku ada hati, aku ada perasaan, . .

kalau kamu nak aku pergi jauh,
juz say it.. . .
jangan pernah mengatur hidup aku untuk hidup dgn sape2. . .

yes!
aku cakap yg aku benci kamu. . 
tahu sebab ape?
sebab kat atas tu!

aku benci dengar perkataan yg kau ucapkan tu!
benci ni hadir bukan sbb perkara bodoh tu, bukan!
dan sangat jelas bukan!!

ni sebab ucapan bibirmu sendiri. . .

sungguh, 
aku terguris. . . .
untuk sekelian kalinya,
aku menangis. . .
mase aku tulis bende ni pun,
mata aku tetap berair,
menitis airmata kesedihan. . .

tahniah. . .

kau ulangi jugak kesilapan yg sama. . .


airmata tu untuk diri aku. . .
sebab aku dah biarkan
orang berkali-kali sakiti hati dan perasaan aku. . .




wassalam. . .  . .

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...