BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Tuesday 25 December 2012

~Pendam lalu Luah~

ASSALAMUALAIKUM. . . .

pendam?

luah?

andai dipendam seorang diri,
maka terjadilah gangguan emosi. . .

andai diluah pada yg sudi
adakah dia bisa mengerti. . .

serba salah menyelubungi diri. . .

namun,
kuputuskan untuk pendam, 
lalu luah segala isi hati. . .

setelah sekian lama aku berperang dgn diri sendiri,
aku tekad utk luah pda insan yg sudi mendengar. . 

buat insan yg sudi mendengar,
sudi utk membantu meringankan masalah aku,

aku dahului dgn ucapan terima kasih. . .
hanya ALLAH yg boleh mmbalas jasamu. . 


bukan kali ni je kau hadir menenangkan diri ni,
dulu,
saat aku kehilangan arwah ma,
kau tetap setia menanti aku. . .
kau tetap setia menenangkan aku. . .

sungguh,
aku xkan pernah dapat lupakan sume tu. . .

kaulah insan yg benar2 mengenali diri ini. . .

aku betul2 hargai. . .


maaf sebab selalu bebankan dirimu 
dgn masalah aku. . .



hope,
perhubungan kita selama 5 tahun ni
diredhai ALLAH. . .
Sayang kamu lillahitaala. . .

ukhwah sampai syurga,dear. . .

wassalam. . .






0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...