BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Saturday, 15 December 2012

~Sebelum Terlambat~

ASSALAMUALAIKUM. . . .

ye. . .

sebelum terlambat,
aku nak perbetulkan segalanya. . .

xtau la kenapa,
hari ni mcm aku diberi kekuatan utk 
membetulkan segalanya. . .

bila diri merasa ada yg seakan x kena,
baik kita lakukan persiapan, kan??

sama mcam aku. . .

actually,
semalam masa odw balik umah nenek,
aku terpikir. . .

semua terjadi lepas aku mendengar kata2 
mak2 n pak2 sedara aku. . 

sebelum terlambat,
pergilah berubat. . .

so. . .

sebelum terlambat jugak,
aku nak manjakan diri aku. . .

beli ape je yg aku inginkan. . .

pergi mane je yg aku nak pergi. . .

bende yg terakhir yg mungkin aku xdpat
nak realisasikan. . .

bawak keluarga ke Mekah
utk tunaikan Haji. . .

bukan mustahil tuk realisasikan,
cume,
xtahula aku ni cukup
panjang umur ke tak nak bawak
keluarga ke sana. . .
harap2nya,
ALLAH makbulkan doa aku yg satu ni. . .
nak sgt bawak mereka ke Mekah tuk 
tunaikan Haji bersama. . .

sebelum terlambat,
sebelum ajal menjemput,

tak salah rasanya
untuk aku meminta sesuatu. . .

maafkan segala dosa2 aku. . 



jadi,
bertaubatlah sebelum terlambat. . .






jadi,
mengapa aku masih ego untuk tidak
bertaubat kepadaNYA?
renung2kan. . .

wassalam. . .

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...