BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Friday, 2 August 2013

~Tuhan Berikan Aku Cinta~


Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa


Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina


Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu~
Biarkanlah aku punya cinta


Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta


Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina


Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta


Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta




Tuhan.....
andai cinta manusia bukan milik aku,
biarkanlah cintaMU mengisi ruang kosong hatiku. . .

sudah cukup aku disakiti. . .
semuanya dah jelas apa adanya. . .

walaupun sakit yg kurasa,
aku bersyukur. . .
sekurang2nya,
aku tau semua pasal dia dari awal2. . .
Kau tunjukkan segalanya pada aku. . .

kebenaran tu walaupun pahit,
harus jugak aku telan .. .
daripada trpaksa prcaya janji2 kosong kau dulu. . .


janji manusia tu cuma terucap dibibir,
namun,
janjiMU, jelas terukir, ya Allah. . .


tahniah,
kau dh bukakan mata aku,
utk nmpak sume prbuatan kau. ..  .
tahniah,
kau dah sakitkan hati aku utk sekelian kalinya. . .

tahniah,
semoga kau bahagia dgn pilihanmu. . .

tahniah. . .
moga kau selesa apa adanya. . .

satu je aku mntak,
jgn ulangi perbuatan,janji bodoh tu dekat sume
pompuan yg ade kt dunia ni. .  . .

mungkin waktu ni kau ade kat atas,
tapi kau kene ingat,
hidup ni umpama roda. . .
xmustahil utk kau ade kat bawah balik . .

aku xdoakan musibah utk kau,
aku xsekejam tu. . .
xpelah. . .

allah dah pilih setiap org tu diuji dgn mcam2 cara. . .

aku yg terlalu bodoh percaya dgn manusia. . .
padahal janji allah itu jelas nyata. . .

xpelah. . .
tuhan, , ..
berikan aku cintaMU. . .
Itu yg sebetulnya. . .



aku doakan kau dgn dia ke jinjang pelamin. . .
in shaa allah. . .

cukup tu je lah utk kali ni. . .

last word. . .
hepy bday to me. .  . .

wassalam. . . .


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...