BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday, 28 July 2013

~what to say~

ASSALAMUALAIKUM. . . . .


Uhm. .. 

xsabar nak cuti panjang. . .

lelah, penat, jenuh ng sume ni dah. . .

aku xmampu lagi nak tgok 
segala kemesraan yg kau tunjuk tu. . .

what else should i say?

it's nothing,right?

bi,
thanks utk nasihat pgi tadi. . .
aku appreciate sgt2. . .

die kate,
aku patut bagi ruang pada diri aku sndiri. . .
we dun know if we dont try.  . .
take the chance, . .
mane tau mmg ni utk mu,long. . .
tu kata2 bi. . .

in shaa allah,bi. . .

tapi,
aku takut bnde yg sama berulang lagi. . .

ramai yg nasihat,
u shud try with it. . .
be the new person,build a new life. . .

but,
it's not easy. ..

what to say. . .

this is not so good. . .

mengharap sinar kebahagiaan,
penat aku cari,
penat aku nanti. . .

mungkin blom masa ia kunjung tiba. . .. 

said someone to me,
qah,
aku doakan mu. . .
sape pun yg mu pilih,
aku doakan mu bhgia. . . .

tapi,
sinonimkah prkataan bahagia itu dgn aku?

tidak. . .
tidak sama sekali. . .

xpelah. . .

ape2pun,
berbalik pada takdir ALLAH. . .
kalau mmg dialah takdir utk aku,
aku terima apa adanya. . .

and,
brharap sangat. . .
jgn main2 lah kalau nak. . .
prbezaan tu atas dunia ni je,
yg penting,
kita tau yg kita same je kt mata ALLAH,ok?
;)


taaruf je dulu,
then,
it it's meant to be,
it will be . . .

awak,
saya cari keikhlasan,
saya jugak cari pemimpin utk keluarga sy nnti,
saya jugak cari imam utk solat saya nanti. . .

apa2 pun,
redha Illahi yg kita cari. . .
harap awak pun sama mcam saya. . .

saya bukan bidadari. . .
saya tak cantik,

saya cuma manusia,
saya ada kelemahan, kelebihan sya sendiri. . .
jgn harapkan kesempurnaan dari saya sbb
manusia takde yg sempurna. . .
jgn pula harapkan kemewahan,
sbb sy dri keluarga yg biasa je. . .



nasihat buat aku, kau, dia dan kamu

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...