BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Friday, 28 September 2012

~Kalaulah Dia Masih Ada~

ASSALAMUALAIKUM. . . .

Uhm. . .

Mood xberapa nak stabil. . .

sangat2 kecewa dgn mereka. . .

kalaulah dia masih ada,
xkan jadik bende2 mcm nie. . .

 i feel neglected. . .

rase mcm terkapai-kapai kelemasan
utk mencari arah tuju lam hidup aku. . .
takde teman,
takde kata2 semangat. . .
aku rase mcm
kosong sangat2. . .

kenape begitu ketara sekali perubahan mereka??

atau aku yg sedang menjauhi mereka?

sejak hadirnya insan itu dlam hidup kami,
yes. . .
i feel bad. . .
i lost sume yg aku sayang. . .

it's all because of u!

aku masih tabah hari ni pun,
sbb aku tau aku tak punya sesape melainkan
ALLAH!!
Tu je harapan yg aku ade. . .

Oh,Tuhan. . .
tabahkanlah hatiku. . .

saat mereka tidak membutuhkan aku,
kuatkanlah aku. . .
saat aku lelah mencari kasih sayang mereka,
cukupkanlah aku dengan kasih sayang dariMU, Ya ALLAH. . .

Semua dah berubah. . .

aku dah xkenal mereka lagi. . .

sakitnya aku disini,
takde sape yg kesah pun. . .
ALLAHURABBI!!!

Mengapa begini coretan kisah hidupku
setelah aku kehilangan dia??
mengapa??

sekarang,
aku bergantung pada kasih sayangMU. . .

Pada insan yg sudi hadir 
utk mnguatkan lagi semangatku,
terima kaseh dan ketahuilah bahawa
aku sangat2 menghargainya. . .

paling perit yg aku rasa ialah
saat aku kehilangan dia. . .
dia adalah hidup aku. . .
bile dia pergi,
maknanya,
seluruh hidup aku turut pergi bersama dirinya. . .

yes!
org cume nampak aku tersenyum, ketawa. . .
but deep inside,
ALLAH!!

hanya ALLAH yg tau segala-galanya. . .

aku dah nekad,
utk seketika ni,
aku nak berjauhan dgn mereka. . .

sbb aku sayanglah aku buat mcm ni. . .

maaf. . .

u don't know how i feel . . .

aku jeles dgn org2 yg masih punya ibu. . .
maafla. .. 
hanya tu yg mampu aku katakan. . .


ma,
i need u. . .
i miss u. . .

bukan aku tak redha akan kepergian dirinya,
namun,
terkadang aku cuma rindu. . .
salahkah aku??

bawaklah aku pergi kalau benar
sUdah takde org yg sayang akn diriku,ya ALLAH. . . ;(

nantikan ku di pintu syurga,ma. . . .

wassalam. . . . . .

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...