BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday, 23 September 2012

~Saling Sayang,Tapi Saling Tak Memiliki~

ASSALAMUALAIKUM.. .  .  . .

Ahhaaa. . . .

tu diaaa. . .

udah lama eden tidak
mengeluarkan kata2 falsafah eden sendiri. . .

taraaaaa. . .

tengok2!!

Saling Sayang,Tapi Saling Tak Memiliki. . .

entah kenapa,
tibe2 ayat tu yg terpacul dari mulut aku. . .

well,
senang aje. . .

duk brckap2 dlam kelas,
then,
mungkin hati ini yg sedang brbicara dan terus
membibitkan kata2 itu. . .

wohoooo. . .

hey,
bile aku dah tau yg aku syg kamu dan
kamu juga tahu yg kamu syg aku
dan
kita same2 tahu kita saling sayang,
dan,
that's it. . .

eventhough tak saling memiliki pada luarannya,
namun,
secara xlangsung,
kita sebenarnya dah memiliki zahirnya yakni hatinya. . .

 itu yang lebih penting,bukan??

biarlah ALLAH yang menentukan segalanya. .
kitA xpyah la nak risau pape lagi. . 

daripada kita terlalu mengharap,
lebih baik kita wat lex wat peace. . .

hah?
ape??

takut dia dirampas orang??
gitu??

alah,
watpe nak takut?

at least,
kita dah tau yg dia sebenarnya
bukan untuk kita dari awal2 lagi. . .

tengok??

menarik x??

aku ingat satu bende ni. . .

Kalau tiba2 hadir 2 insan dlam hidup kita,
kita pilihlah insan yg ke 2 yg hadir lam hidup kita. . .
mengapa?
kerana.. . .
Jika benar kita cinta, sayang pada yang pertama,
pasti xkan ada yang kedua,bukan??

mudahnya,
kita xkan mudah untk cinta org selain dia
kalu kita benar2 cinta dia .  .

konklusi,
cinta seseorang berdasarkan keikhlasan,
bukan pada perasaan semata-mata. . .
sebab??

sebab apa,
kalau kita cinta seseorang pada perasaan, 
percayalah,
perasaannya pasti kan berubah. .
dek kata pepatah,
masakan laut kan berubah,
inikan pulak hati manusia. . .

tengok,
laut tu pun berubah,
apatah lagi hati manusia yg gundah gulana. . .

hey,
i love you,
you love me. . .
let ALLAH decide our plan-to-be. . .

kerana DIA yang menemukan kita,
kerana DIA juga yang memisahkan kita,
kerana DIA yang menerbitkan rasa cinta,
kerana DIA yang membuatkan kita bahagia. . .


akhirulkalam,
sambutlah cinta insani berpada-pada,
jgn melebihi cinta kita pada Sang Pencipta; ALLAH. . 

Hidup pasti kan bahagia. . . :)

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...